پشتیبانی

Home / پشتیبانی

پشتیبانی سامانه

سرویس سامانه دارای پشتیبانی فنی وآپ تایم 99% می باشد ، تمامی سرویس ها به طور کامل و فنی توسط متخصصین مجرب تست شده و صحت کارکرد آنها مورد تایید می باشد

دستیار / پشتیبان

پشتیبان برای برگزاری کلاس های مجازی و مدیریت سامانه و برنامه ریزی های لازم

زمانی که پشتیبانی برگزاری کلاس مجازی / وبینارتان را به دستیار / پشتیبان محول می کنید مفهوم پیمانکاری اجرا معنا پیدا می کند. در واقع شما مسئولیت برگزاری و اجرای وبینارتان را به یک فرد حرفه ای برگزار کننده وبینار محول می کنید و از ایشان می خواهید که در امر برگزاری وبینار به شما یاری برساند. به عنوان مثال ، فرض کنید وبینار یا رویداد آنلاین شما یک برنامه تلویزیونی است و تیم برگزار کننده وبینار مجری و مدیر آن برنامه و شما به عنوان سخنران یا تامین کننده محتوای وبینار مهمان این برنامه تلویزیونی هستید.

 

پشتیبان کیست ؟ 

  • تیم ما یک نفر را به عنوان پشتیبان اختصاصی به شما معرفی می کند که از پیش از آغاز کلاس و در مدت زمان برگزاری حضور خواهد داشت و شما را پشتیبانی میکند .
  • اگر تجربه ای در زمینه برگزاری کلاس مجازی / وبینار ندارید و یا وبینار پیشین شما با مشکلات فنی فراوانی (قطعی و وصلی مدام صدا و اینترنت، کیفیت نامناسب صدا و …) برگزار شده است، به کمک پشتیبان نیاز دارید.

 

پشتیبان وبینار چه کار هایی انجام می دهد ؟

  • آماده سازی و هماهنگی اولیه : پشتیبان تمام راهنمایی ها ، آماده سازی و هماهنگی ها را انجام داده و بستر وبینار را آماده میکند.
  • آموزش مدرس : آموزش کامل استفاده از نرم افزار وبینار / آموزش محیط وبینار و امکانات (اشتراک گذاری فایل ، استفاده از تخته وایتبرد و …) ، نحوه اتصال و قطع صدا ، تصویر ، نحوه تعامل با کاربران و ارائه نکات کلیدی ارتباط با کاربران حاضر در وبینار
  • آماده سازی کامل محیط وبینار : آماده سازی کامل محیط برگزاری وبینار / اتاق وبینار (Room) /کلاس مجازی به صورت کامل پیش از آغاز وبینار مطابق با نیاز مدرس ، بارگذاری و متناسب سازی مستندات آموزشی که مدرس میخواهد از آن در وبینار استفاده کند (مستندات آموزش شامل پاورپوینت، ویدئو کلیپ های آموزشی، فایل های صوتی، تصاویر و اینفوگرافیک ها و … )
  • پشتیبانی فنی برای مدرس : انجام تست های لازم برای بررسی کیفیت اینترنت و سیستم (لپ تاپ/کامپیوتر) مدرس ، تست صدا، تصویر و اینترنت را با مدرس انجام دهد و هر کار دیگری که مدرس در طول وبینار نیاز داشته باشند (مانند اشتراک گذاری ها ، مدیریت کاربران و … ) را نیز انجام خواهد داد .
  • پشتیبانی کاربران : افرادی که در وبینار شما ثبت نام کرده اند برای ورود به وبینار با مشکلی مواجه شدند می توانند با پشتیبان تماس بگیرند و پشتیبان تا ورود و رفع مشکلات کامل آنها را راهنمایی خواهند کرد . ( تا دیگر مدرس درگیر مشکلات فنی کاربران نشود)

⭐ نکته مهم : پشتیبان وبینار مسئول برگزاری وبینار از لحاظ فنی می باشد و شما به عنوان مدرس ، سخنران یا یک موسسه آموزشی، دانشگاه و سازمان تامین کننده محتوای وبینار و مسئول انجام تبلیغات و ثبت نامی های وبینار هستید.

 

هزینه

  • هزینه بابت هر ساعت پشتیبانی وبینار، 30.000 تومان است.

رزرو 

  • برای رزرو پشتیبان حدود 3 الی 2 ساعت قبل از برگزاری وبینار ، رزور انجام داده ، هزینه را از طریق (کارت به کارت یا لینک پرداخت مستقیم) پرداخت نموده و بلا فاصله پشتیبان با شما تماس خواهد گرفت و هماهنگی ها را انجام خواهد داد و بستر وبینار را آماده میکند.